SZYBKO & ŁATWO
WYSYŁKA & RETOURE

OSOBISTA OBSŁUGA KLIENTA
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU

PEWNIE & BEZPIECZNIE
KUPUJ BEZPIECZNIE

Masz jakieś pytania?
Chętnie służę pomocą!

POMOC ELEKTRONICZNA

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania, które mogą Ci się nasunąć w trakcie zakupów w naszym Sklepie internetowym. Odpowiedzi są pogrupowane tematycznie w poszczególnych rubrykach. W ten sposób możesz szybko i wygodnie odnaleźć wszelkie ważne informacje!

PYTANIA

  1. Przy szukaniu wybranego artykułu można wybrać jedną z dwóch metod:

    1. Przeszukać asortyment Sklepu, kierując się nawigacją po głównej stronie portalu.

    2 Wpisać słowo kluczowe w odpowiednim polu wyszukiwarki.

    Przeszukaj asortyment

    W górnym pasku menu znajduje się przegląd wszystkich kategorii produktów oferowanych w naszym Sklepie internetowym. Menu zawiera różne kategorie tematyczne, np. ASORTYMENT, ZESTAWY, NOWOŚCI I PROMOCJE. Aby wybrać określone hasło, należy kliknąć na odpowiednią kategorię.

    Teraz w głównym oknie portalu zostają wyświetlone podkategorie z danego zakresu tematycznego. Przykład: Po kliknięciu na „Asortyment”; otwiera się pierwsza strona zawierająca podkategorie „Żakiety”, „Spodnie”, „Bluzki”, itd. Po kolejnym kliknięciu na wybraną podkategorię (np. „Żakiety”) zostają wyświetlone wszystkie produkty należące do wybranej kategorii. Z lewej strony możesz wybrać filtry umożliwiające dalsze zawężenie i przesortowanie wyników wyszukiwania (np. rozmiar, kolor, itd.). Pozycja jest wybrana, gdy odpowiednie pole jest zaznaczone haczykiem. Aby ponownie wyłączyć wybraną opcję, należy jeszcze raz kliknąć na to samo pole. W razie potrzeby można również zaznaczyć kilka pól równocześnie.

    Po kliknięciu na zdjęcie danego produktu zostaje wyświetlony jego szczegółowy opis. W tej masce można wybrać jeden z dostępnych kolorów i rozmiarów oraz dodać produkt do koszyka. Proszę wybrać w odpowiednim polu kolor, rozmiar i ilość zamawianego produktu. W sekcji „Zestawy” znajdziesz aktualne trendy i zestawy kolorystyczne. Rubryka „Nowości” zawiera produkty, które pojawiły się w ofercie naszego Sklepu internetowego w przeciągu ostatnich 14 dni. W sekcji „Promocje” znajdziesz nasze aktualne wyprzedaże i obniżki cenowe.

    Szukaj

    W górnym pasku menu, obok kategorii tematycznych, jest umieszczona również wyszukiwarka. Aby odnaleźć konkretny produkt, należy wpisać w polu wyszukiwania pasujące słowo kluczowe (np. „Żakiety”), a następnie kliknąć na symbol lupy. Teraz zostanie wyświetlona lista trafień, zawierająca zdjęcie produktu i jego cenę. Jeśli wyszukiwanie nie da żadnych wyników, radzimy wprowadzić inne słowo kluczowe. Po kliknięciu na zdjęcie danego produktu zostaje wyświetlony jego szczegółowy opis.

    Aby powrócić bezpośrednio na stronę główną portalu, wystarczy kliknąć na logo GERRY WEBER, TAIFUN lub SAMOON w lewym górnym rogu ekranu.

  2. Po wybraniu konkretnego artykułu, (patrz również: punkt 1 w rubryce „Przeszukaj asortyment”) kliknij na przycisk „Dodaj do koszyka”. Ilość i cena znajdującego się w koszyku towaru jest wyświetlona w polu „Koszyk” w prawym górnym rogu ekranu. Zawartość koszyka można w każdej chwili przejrzeć i zmodyfikować, klikając na „Koszyk”. Po kliknięciu na przycisk „Kontynuuj zakupy” otwiera się ponownie ostatnio przeglądana strona portalu, gdzie możesz wybierać kolejne artykuły i dodawać je koszyka.

    Na życzenie można tu również zmienić ilość zamawianego towaru, dopasowując liczbę wyświetloną w polu obok danego produktu. Jeśli chcesz usunąć z koszyka któryś z artykułów, kliknij w linijce zawierającej ten artykuł na opcję „Usuń”. Na koniec, gdy wszystkie wybrane produkty znajdują się w koszyku, wystarczy kliknąć na przycisk „Do kasy”. Przechodzisz w ten sposób na stronę logowania.

  3. W kategorii „Zestawy” możesz dopasować do siebie artykuły z jednego motta kolorystycznego, tworząc swoją indywidualną kreację. W masce zawierającej szczegółowy opis wybranego produktu, np. żakietu, znajdziesz podrubrykę „Nasi eksperci polecają” zawierającą propozycje artykułów, które idealnie pasują do wybranego przez Ciebie produktu. Rekomendacje znajdziesz z prawej strony maski ze szczegółowym opisem artykułu, tuż pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”.

  4. Tak, oczywiście. W tym celu powróć na stronę z opisem produktu i wybierz tam odpowiedni rozmiar i kolor. Teraz dodaj produkt w nowym rozmiarze/kolorze do koszyka. Jeśli wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar jest aktualnie niedostępny, to pojawia się wskazówka „Rozmiar/kolor wyprzedany”.

  5. W masce ze szczegółowym opisem produktu, obok pola z dostępnymi rozmiarami, znajdziesz również link „Tabela rozmiarów”. Po kliknięciu na ten link otworzy się maska, w której trzeba najpierw wybrać markę odzieży, a następnie grupę produktów. W kolejnym etapie, po wpisaniu Twoich wymiarów (obwodu klatki piersiowej, talii i bioder) otrzymasz odpowiedź w linijce „Twój rozmiar”. Prosimy pamiętać, że wymiary podane w tabelach rozmiarów mogą się od siebie różnić w zależności od wybranej marki.

  6. W trakcie zakupów online artykuły wybrane w jednym z trzech sklepów są umieszczane we wspólnym koszyku. Na górze każdej strony naszego portalu znajdują się zakładki z nazwą marek (GERRY WEBER, TAIFUN, SAMOON), za pomocą których możesz szybko i bez trudu przechodzić z jednego sklepu do drugiego. Ilość artykułów i łączna wartość zamówienia jest widoczna w masce „Koszyk”. Zamówiony towar otrzymasz w jednej przesyłce. Załączona faktura zawiera wszystkie zamówione artykuły, niezależnie od marki.

  7. Tak, do tego celu służy link „Poleć produkt znajomym”, umieszczony pod zdjęciem na stronie opisu produktu. Po kliknięciu na ten link otwiera się dodatkowe okno z formularzem. Tutaj możesz wpisać nazwisko i e-mail adresata oraz ew. wiadomość, którą chcesz mu przekazać. Po kliknięciu na przycisk „Wyślij” wiadomość zostaje wysłana na podany przez Ciebie adres. Zapewniamy, że wpisane przez Ciebie dane traktowane są poufnie i nie będą wykorzystywane do celów reklamowych.

  1. Wszystkie produkty GERRY WEBER, TAIFUN i SAMOON spełniają wysokie normy jakościowe. Nie ma absolutnie żadnej różnicy, czy są one oferowane w sklepie internetowym, czy też w jednej z filii House of GERRY WEBER.

  2. Wskazówki dotyczące pielęgnacji i czyszczenia artykułów z naszego asortymentu znajdziesz przy szczegółowym opisie produktu, pod linkiem „Wskazówki dotyczące pielęgnacji”. Ponadto, w zakładce „Wskazówki dotyczące pielęgnacji tkanin” obok tabeli rozmiarów podane są objaśnienia ogólnie stosowanych symboli pralniczych.

  3. Tak, obok dużego zdjęcia produktu znajdują się jeszcze inne, przedstawiające powiększone fragmenty. Po kliknięciu na lupę w grafice otwiera się kolejne okno z powiększonym zdjęciem produktu. Alternatywnie można najechać myszką na zdjęcie produktu, w wyniku czego z prawej strony ekranu otwiera się ramka z powiększonym wycinkiem obrazu.

  1. Wszystkie informacje o dostępności danego produktu są oczywiście zawsze aktualne, tzn. produkty są dostępne tak długo, jak długo są zamieszczone na stronach Sklepu.

  2. Stan zapasów wszystkich produktów z naszego asortymentu jest aktualizowany na bieżąco. Gdy artykuł, który był uprzednio widoczny na stronie internetowej Sklepu, zniknie z asortymentu, oznacza to, że jego zapasy są przejściowo wyczerpane lub produkt jest całkowicie wyprzedany.

  3. Tak, niektóre z produktów mogą się ponownie pojawić w Sklepie w późniejszym terminie. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących dostępności asortymentu możesz się w każdej chwili zwrócić do naszych pracowników. Możesz to zrobić telefonicznie lub pisemnie wysyłając e-mail.

  1. Wartość towaru zamawianego online musi wynosić co najmniej 149,- PLN

  2. Jeśli założyłeś/aś sobie konto klienta, to w menu „Moje konto” (na górze strony) możesz w każdej chwili szybko zweryfikować dane i sprawdzić status przesyłki.
    Na życzenie nasz Dział Obsługi Klienta odpowie na pytania dotyczące statusu złożonego przez Ciebie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Kliknij na link „Kontakt” (znajdziesz go na dole każdej strony) i opisz sprawę w formularzu kontaktowym. Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji również telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 16.30 pod numerem infolinii +48 (0) 22 30 72 644 (koszt połączenia zależy od operatora).

  3. O ile zamówiony towar jeszcze nie został wysłany, możesz zmienić Twoje zamówienie online za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta, który jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 16.30 pod numerem telefonu +48 (0) 22 30 72 644 (koszt połączenia zależy od operatora). Przypominamy, że po złożeniu zamówienia z przyczyn technicznych nie ma możliwości wprowadzenia zmian w danych adresowych. Możesz natomiast usunąć poszczególne artykuły z bieżącego zamówienia, o ile jeszcze nie znajdują się w fazie realizacji.

  4. W ostatnim etapie procedury składania zamówień - w zakładce „Sprawdź i zamów” zostaje wyświetlona tabela z wykazem artykułów i szczegółami zamówienia. Ponadto możesz tu również skontrolować dane kontaktowe i wybraną przez Ciebie formę płatności. Potwierdzając złożenie zamówienia akceptujesz Ogólne Warunki Handlowe (OWH), dostępne pod linkiem znajdującym się pod listą zamówionych artykułów. Na koniec kliknij na „Wyślij zamówienie”. Przed ostatecznym przyjęciem zamówienia wprowadzone przez Ciebie dane zostaną odpowiednio zweryfikowane.

  5. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zlecenia. Wiadomość ta będzie zawierała listę zamówionych produktów oraz dane adresowe (adres dostawy). Pocztą elektroniczną otrzymasz również potwierdzenie wysłania towaru (gdy wysyłka opuści nasz magazyn) i wpłynięcia zapłaty.

  6. Tak. Po zalogowaniu się za pomocą adresu e-mail i hasła, przechodzisz do strony z Twoimi danymi osobowymi. Tutaj możesz wybrać odmienny adres dostawy lub wprowadzić nowy adres. Po dokonaniu zmian aktualne zamówienie zostanie wysłane wraz z fakturą na alternatywny adres. W Twoim osobistym menu „Moje konto” masz możliwość administrowania adresami dostawy, tu możesz również szybko i wygodnie wybrać adres dostawy aktualnego zamówienia.

  7. Jednorazowa rejestracja online jest wymagana jeśli dokonujesz u nas zakupów po raz pierwszy. W procesie rejestracji musisz jednorazowo wprowadzić do naszego systemu swoje dane osobowe i wybrać hasło użytkownika. Wprowadzone dane zostaną zachowane w naszym systemie, dzięki czemu następnym razem przy logowaniu musisz tylko podać Twój adres e-mail i hasło. Pozostałe - już raz wpisane - dane są wtedy wyświetlane automatycznie. Dane te możesz oczywiście w każdej chwili zmienić. Rejestracja umożliwia Ci zatem szybkie i wygodne zakupy w naszym Sklepie. Dziękujemy za okazane nam zaufanie i jednocześnie zapewniamy, że dzięki zastosowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa udostępnione przez Ciebie dane są optymalnie chronione przed dostępem osób niepowołanych.

  8. Tak, oczywiście. W tym celu wystarczy wybrać na stronie logowania opcję „Zamówienie bez rejestracji”. Przypominamy, że w takim wypadku przy kolejnych zakupach będziesz musiał/a ponownie wprowadzić do systemu wszystkie swoje dane, gdyż nie zostaną one zachowane!

  9. Jeśli już należysz do grona klientów, to logujesz się wygodnie, wpisując adres e-mail oraz osobiste hasło. Twoje dane osobowe zostaną automatycznie przejęte w trakcie procedury składania zamówienia. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij na stronie głównej (z polem logowania) na link „Nie pamiętam hasła” i już po krótkiej chwili wyślemy Ci je ponownie e-mailem.

  1. Tak, ceny produktów są w obydwu przypadkach identyczne. Nasze artykuły oferowane w stacjonarnym handlu detalicznym, możesz zakupić online w tej samej cenie - o ile są one dostępne lub o ile nie są wyprzedane. Aktualna cena artykułów wskazana w Sklepie internetowym w chwili składania zamówienia jest wiążąca.

  2. Niestety nie oferujemy żadnych specjalnych obniżek cenowych.

  3. Niestety nie, obowiązują zawsze ceny podane w chwili składania zamówienia.

  1. Akceptujemy dwie formy płatności: karta kredytowa i zapłata za zaliczeniem pocztowym. W przypadku zakupów za pobraniem do rachunku doliczamy dodatkowo koszt pobrania w wysokości 14,90 zł. Zamówiony towar możesz zapłacić za pomocą karty kredytowej, przedpłatą lub gotówką przy odbiorze towaru.

    Zapłata kartą kredytową:

    Do akceptowanych kart kredytowych należą karty Eurocard/Mastercard i Visa.

    Zamówienie za zapłatą z góry

    Przy wyborze płatności „zapłata z góry“ po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail zawierającą numer rachunku bankowego i termin zapłaty. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie towar zostanie natychmiastowo wysłany do Ciebie.

  2. Jeśli posiadasz kupon promocyjny, to możesz go zrealizować, wpisując podany na nim kod w odpowiednim polu na stronie koszyka.

    Każdy kupon promocyjny zawiera kod, który należy wpisać w odpowiednim polu, a następnie potwierdzić, klikając na link „Zrealizuj”. Wartość kuponu, podana jako odrębna pozycja w podsumowaniu zamówienia, zostanie odciągnięta od należnej sumy. Przy realizacji kuponów promocyjnych obowiązują następujące zasady: Kupony online można wykorzystać tylko jeden raz. Przy każdych zakupach online można zrealizować tylko jeden kupon; kupony online nie mogą być realizowane w lokalnych punktach handlowych.

  3. Oczywiście. Do każdej przesyłki jest załączona faktura i formularz zwrotu towaru.

  4. Podane ceny już zawierają ustawową stawkę VAT. Wysokość podatku VAT jest podana na fakturze.

  5. Niestety nie oferujemy żadnych specjalnych obniżek cenowych ani skont.

  6. W przypadku zapłaty kartą kredytową konto karty zostanie obciążone dopiero wtedy, gdy zamówiony towar opuści nasz magazyn.

  7. Gdy zwrócone produkty dotarły do nas i zostały zarejestrowane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

    Jeżeli już uregulowałaś/eś pełną należność, to bezzwłocznie zwrócimy Ci równowartość odesłanego towaru.

    W przypadku zapłaty za zaliczeniem pocztowym, przelejemy równowartość uiszczonej kwoty (potrącając kwotę 6 PLN z tytułu opłaty za zaliczenie pocztowe) w najbliższych dniach na wybrane przez Ciebie konto bankowe. Prosimy w związku z tym o kontakt i przekazanie nam danych Twojego konta bankowego.

    W przypadku płatności kartą kredytową, równowartość pobranej kwoty zwrócimy na konto przypisane do karty, której użyłaś/eś, składając zamówienie.

  1. Dziękujemy za okazane nam zaufanie i jednocześnie zapewniamy, że dzięki zastosowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa udostępnione przez Ciebie dane są optymalnie chronione przed dostępem osób niepowołanych. Wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia, danych osobowych i płatności chronione są za pomocą specjalnych technicznych systemów zabezpieczających. Transfer danych odbywa się w postaci szyfrowanej protokołem SSL (Secure Socket Layer). Jest to technologia używana również przez banki do zabezpieczania transakcji realizowanych elektronicznie.

  2. Zgodnie z ogólnie obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej zasadami zachowania poufności wykluczamy możliwość przekazywania danych osobowych naszych Klientów osobom trzecim, chyba, że jest to konieczne w celu realizacji zlecenia.

  3. W trakcie przetwarzania danych osobowych zawsze działamy w interesie naszych Klientów, przestrzegając obowiązujących przepisów prawnych regulujących te kwestie. Dane osobowe wykorzystujemy w celach związanych z obsługą Klientów i przekazujemy je innym osobom (np. dostawcom towaru), tylko jeśli jest to konieczne. Ponadto niektóre informacje przekazujemy firmom, którym zleciliśmy weryfikację wypłacalności potencjalnych Klientów.

  1. Zamówione artykuły dostarczane są najszybciej, jak to tylko możliwe. W przypadku wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej zamówiony towar dociera do adresata z reguły w przeciągu 4 dni roboczych.

  2. Artykuły zamówione przez portale www.house-of-gerryweber.pl, www.gerryweber.pl, taifun.pl i www.samoon-shop.pl są wysyłane wyłącznie do odbiorców na terenie Polski. Nasze kolekcje są jednak dostępne online również w Niemczech, Austrii, Holandii i Szwajcarii. Wysyłka towarów do krajów innych niż wyżej wymienione nie jest jeszcze możliwa.

  3. Nasz Sklep internetowy jest czynny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Z tego względu zamówienia online można składać w każdej chwili. Zamówione artykuły są wysyłane tylko w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych.

  4. Przed wydaniem z magazynu wszystkie artykuły są pakowane zgodnie z obowiązującymi zasadami i z należytą starannością. Jeśli jednak mimo to stwierdzisz przy odbiorze przesyłki, że paczka jest uszkodzona, poinformuj o tym kuriera. W razie, gdyby to nie było możliwe, prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 16.30 pod numerem telefonu +48 (0) 22 30 72 644 (koszt połączenia zależy od operatora).

  5. Za dostarczenie przesyłki pobieramy opłatę w wysokości 15,90 zł. W przypadku częściowego lub całkowitego zwrotu zamówionego towaru koszty przesyłki ponosi wysyłający.

  6. Towar zamówiony w naszym Sklepie internetowym jest dostarczany przez Pocztę Polską.

  7. Jeśli kurier nie zastanie Cię w domu ani nie będzie miał możliwości przekazać paczki innej osobie (np. sąsiadowi), otrzymasz pisemne powiadomienie (awizo), na podstawie którego po okazaniu dowodu tożsamości możesz odebrać przesyłkę w przeciągu 10 dni we wskazanym urzędzie pocztowym lub poprosić o ponowienie próby jej dostarczenia.

  8. W przypadku nie otrzymania przesyłki w przeciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, zwróć się do Działu Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy online lub telefonicznie - od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 16.30 pod numerem infolinii + 48 (0) 22 30 72 644 (koszt połączenia zależy od operatora). Chętnie udzielimy Ci informacji na temat aktualnego stanu doręczenia przesyłki. Status przesyłki możesz oczywiście w każdej chwili sprawdzić, klikając w tym celu na link sledzenie.poczta-polska.pl.

  1. Pełne zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą priorytetową. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń (np. gdy produkt jest uszkodzony, lub gdy zamówiłaś/eś niewłaściwy rozmiar, fason lub model) masz prawo odesłać reklamowany towar w przeciągu 21 dni od otrzymania przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów towaru uszkodzonego z Twojej winy. Ponadto produkty zakupione online nie podlegają wymianie w lokalnych punktach handlowych.

  2. Nie, nie jest to konieczne. Wystarczy dotrzymać 21-dniowego terminu i prawidłowo wypełnić formularz zwrotu. Mimo to, bylibyśmy wdzięczni, gdybyś zechciał/a nam podać przyczynę odesłania towaru. Formularz zwrotu zawiera w tym celu listę możliwych ku temu powodów. Prosimy wybrać trafny wariant i wpisać go jako przyczynę w przewidzianym do tego polu.

  3. O ile to możliwe, towar zwracany należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Załączenie wypełnionego formularza jest niezbędne, gdyż umożliwia nam prawidłowe przyporządkowanie odesłanego artykułu i szybki zwrot odpowiedniej kwoty na Twoje konto. Na paczkę proszę nakleić etykietę adresową z dokumentu dostawy i odesłać opłaconą przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  4. Przesyłki zwrotne prosimy kierować na następujący adres:

    HOUSE OF GERRY WEBER

    c/o DP DHL-Arvato

    przegr. poczt. Nr 505

    00-900 Warszawa WER

    Koszty przesyłki ponosi wysyłający. Informacji na temat wysokości opłaty udzieli Ci Poczta Polska. Prosimy koniecznie pamiętać, że przesyłka zwrotna musi być opłacona i odesłana w przewidzianym terminie. W przeciwnym razie zwrot nie będzie prawidłowo zarejestrowany.

  5. Paczkę ze zwracanym towarem możesz nadać w każdym urzędzie pocztowym. Proszę koniecznie pamiętać, że przesyłka musi być opłacona.

  6. Do przesyłki zwrotnej prosimy nie załączać żadnych nowych zamówień. Nowy produkt możesz w każdej chwili zamówić online - nasz Sklep internetowy jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

  7. Nie oferujemy żadnych obniżek cenowych na uszkodzone produkty. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń masz jednak prawo odesłać reklamowany towar. Po otrzymaniu sprawdzimy przyczynę reklamacji i ew. zwrócimy Ci odpowiednią kwotę. Przypominamy, że nie nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej.

    Opłaconą paczkę należy wysłać na następujący adres: Gerry Weber, c/o DP DHL-Arvato, przegr. poczt. Nr 505, 00-900 Warszawa WER. Nie oferujemy obniżek cenowych na uszkodzone produkty. Zależy nam przecież na Twoim absolutnym zadowoleniu z naszych produktów.

  1. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta - online za pomocą formularza kontaktowego na stronach naszego portalu lub telefonicznie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 16.30 pod numerem telefonu +48 (0) 22 30 72 644 (koszt połączenia zależy od operatora).

  2. Bądź zawsze na bieżąco. Zamów nasz bezpłatny newsletter. Dzięki temu będziesz regularnie otrzymywać e-maile z informacjami o najnowszych trendach, aktualnościach w naszym Sklepie internetowym i akcjach promocyjnych, jak np. konkursy, itd. Aby zamówić newsletter, kliknij na znajdujący się na dole każdej strony link „Newsletter”.

  3. Każdy newsletter zawiera link, za pomocą którego możesz w każdej chwili wstrzymać subskrypcję lub zmienić adres e-mail. Podobny link znajdziesz również na stronach portalu naszego Sklepu internetowego. Wybierz w tym celu zakładkę „Newsletter” i kliknij na link „Anuluj subskrypcję”. Następnie wpisz w odpowiednim polu Twój adres e-mail i kliknij na „Wyślij”. Krótko po tym otrzymasz e-mail lub zobaczysz na ekranie okienko z potwierdzeniem, że Twój adres e-mail został usunięty z listy abonentów newslettera. Zmiany adresu e-mail możesz dokonać w rubryce „Zmień adres”.

  4. Poszczególne marki naszej firmy są przedstawione w skrócie pod linkiem „Nasze marki”, umieszczonym na dole strony. Szczegółowe informacje na temat naszej firmy znajdziesz w witrynie internetowej www.gerryweber.com.

  5. Liczymy się z Twoim zdaniem! Co sądzisz o naszym Sklepie internetowym? Czy masz może jakieś propozycje, co Twoim zdaniem należałoby zmienić? W dolnej części strony, w rubryce „Twoja opinia” znajdziesz formularz, w którym możesz się z nami podzielić zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi uwagami. W razie pytań lub niejasności prosimy się zwrócić do naszego Działu Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza znajdującego się w rubryce KONTAKT na dole strony.

  1. Dla optymalnej nawigacji po stronach portalu rozdzielczość ekranu musi wynosić co najmniej 1.024 x 768 pikseli. Aby korzystanie z wszystkich funkcji Sklepu było możliwe, konieczna jest przeglądarka Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej albo Firefox w wersji co najmniej 3.0.

  2. Nie, Flash Player nie jest konieczny.

  3. Tak. JavaScript to skryptowy język programowania, stworzony przez firmę Netscape, zapewniający interaktywność statycznych stron internetowych. JavaScript służy najczęściej do weryfikowania formularzy, wykonywania procesów kalkulacyjnych i wyświetlania tekstów ruchomych. JavaScript działa lokalnie - w przeglądarce, a nie na serwerze, na którym są zapisane strony internetowe. Oznacza to, że JavaScript jest uruchamiany przez przeglądarkę dopiero w chwili odczytywania danej strony sieci web lub po jej załadowaniu. Sprawdź, czy obsługa JavaScript w Twojej przeglądarce jest aktywna. Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer, możesz to sprawdzić przez ścieżkę Narzędzia/Opcje internetowe/Zabezpieczenia/Poziom zabezpieczeń dla tej strefy/Obsługa skryptów/Wykonywanie aktywnych skryptów, Włącz.

  4. Składanie zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe tylko po uprzednim włączeniu obsługi „ciasteczek”. „Ciasteczka” to małe pliki tekstowe, zapisane w bazie danych Twojego komputera i służące do wymiany informacji między programami komputerowymi i przejściowej archiwizacji danych umożliwiającej identyfikację Twojego komputera na naszym serwerze. Pliki cookies są powszechnie stosowane w komunikacji internetowej i służą do optymalizacji witryn poprzez ich dostosowywanie do potrzeb użytkowników, ułatwiając im w ten sposób korzystanie ze stron internetowych. Cookies są zasadniczo zapisane w Twoim komputerze na czas nieokreślony, jednakże możesz je w każdej chwili usunąć z systemu. Informacje do celów statystycznych i analitycznych zbierane za pomocą plików cookies są anonimowe i nie są w żaden sposób powiązane z Twoim adresem internetowym.


W razie pytań, na które nie znalazłaś/eś tutaj odpowiedzi, prosimy zwrócić się bezpośrednio do naszych ekspertów. W tym celu wystarczy wypełnić i wysłać formularz kontaktowy, na który bezzwłocznie odpowiemy.